6 תשובות
רק זה? וגם לשחרר 6000!!! מחבלים
לאנשים אין שכל אין דאגות והמשפט בול על זה. לא מבינים ש120 אלף ישראלים הם פליטים שברחו מהבתים שלהם והם לא יוכלו לחזור אם המלחמה נגמרת ככה
אנונימית
שאלה, מה אכפת לך
כי רוצה שהם יחזרו אבל שזה לא יעצור את המלחמה

אתה רוצה כאילו שנגיד טוב הרגתם אין ספור משלנו וחטפתם כמות לא אמיתית של אנשים וילדים חסרי עונים
אז תחזירו את מי שלקחתם וזה יהיה כאילו כלום לא קרה


ממש לא
על זה עם צריכים לשלם
אם יהיה הסכם שהמלחמה נגמרת ברגע שכולם חזרו לדעתי תהיה מהפכה במדינה
אין מצב שהם ממשיכים להתקיים שם ולאיים עלינו כמו שזה היה עד עכשיו.
שואל השאלה:
^לא הצלחנו להחזיר שום חטוף מחוץ לארון אחרי יותר ממאה ימים
אנונימי
לא שצהל יחזר, שהמדינה תחזיר עם איומים. אם אנחנו היינו בונים הסכם ולא חמאס הייתה הרתעה
אנונימית
ללחוץ על חמאס עד שיחזיר אותם