3 תשובות
אין סיבה להילחץ מדברים כאלה
גם אם תיכשלי את תיגשי לעוד טסט ועוד טסט עד שתעברי
אבל בנוגע לטיפים:
פשוט תלמדי ממה שקרה לך בטסט הראשון אם כל הטסט היה טוב חוץ מהזזת הגה באמת שאת במצב מעולה כי סיטואציה כזאת לא תקרה לך שוב כנראה
אני יכולה לומר לך שבבוקר של הטסט שלי אני הקאתי מלחץ ונורא פחדתי ופשוט הייתי צריכה להבין שמקסימום אני אגש לעוד טסט ושזה הכי בקטנה בעולם
אני מקווה שעזרתי!
שואל השאלה:
תודה ממש!
עזרתם מאוד 3>
אנונימית
אין לי טיפים תנסי לערער כנראה סטיה הקטנה הזו מנעה משהו גדול
באותו הנושא: