4 תשובות
הטסטים כרגע יותר קלים הם לוקחים הרבה פחות זמן מטסט רגיל פשוט אל תילחצי
זה שעה מצויינת לעשות טסט, יש מלא פקקים הסיכוי לעבור הוא הרבה יותר גבוה כי הסיכוי שיקרה משהו הוא ממש נמוך
שותה קפה בציל, תיזכרי שתמיד אפשר לעשות עוד אחד וזה לא סוף העולם! תדברי עם אנשים שעברו כבר שירגיעו אותך אולי
בהצלחהה
אני עברתי טסט ב7:10 בבוקר
גם אצלי היו יחסית המון מכוניות וכולם רצו לצאת מהעיר והיה לחץ
יש לך גם יותר סיכוי לעמוד בפקק או ברמזורים מלאים ואז הטסט יהיה קצר יותר
פשןט תנהגי רגיל ותשמרי מרחק
אנונימית