7 תשובות
כן ישר.
לא זה תלוי איך נפרדתם אבל בעיקרון לא
שואל השאלה:
^אם נפרדים בטוב אז...
אם נפרדים ברע אז...
^אם נפרדים בטוב אז...
אם נפרדים ברע אז...
אנונימי
אם נפרדים ברע נגיד היא בגדה בך אז מוחקים ישר אבל עם נפרדים בטוב אז אפילו שומרים על קשר
מוחקת למה לי לשמור?..
לא,ילדותי מידי.
אם הוא עשה לך משהו רע ופגע בך המון אז כן
באותו הנושא: