9 תשובות
זה תלוי בכל אחד ואחת. יש אנשים שמוחקים ויש אנשים ששומרים את המספר. זה תלוי בסוג היחסים שהיו ביניכם ובמה שאתם רוצים לעשות בעתיד.
אני מחקתי
אני לא אהל שיניתי את השם לשם שלו
ממש לפני כמה ימים נפרדתי ממנו
לא מחקת
תאמת לא מחקתי, וגם את הצאט לא מחקתי
בצאט יש שם תמונות חשובות ששלחתי פעם שאני צריכה אותן חח
אנונימית