9 תשובות
זה תלוי בכל אחד ואחת. יש אנשים שמוחקים ויש אנשים ששומרים את המספר. זה תלוי בסוג היחסים שהיו ביניכם ובמה שאתם רוצים לעשות בעתיד.
אני מחקתי
אני לא אהל שיניתי את השם לשם שלו
יאפ
ממש לפני כמה ימים נפרדתי ממנו
לא מחקת
לא מחקת
תאמת לא מחקתי, וגם את הצאט לא מחקתי
בצאט יש שם תמונות חשובות ששלחתי פעם שאני צריכה אותן חח
בצאט יש שם תמונות חשובות ששלחתי פעם שאני צריכה אותן חח
אנונימית
באותו הנושא: