4 תשובות
בית חולים נטוש שלפני 50 שנה קרא בו אסוני טבע והרבה ילדים ומבוגרים נעלמו שם (או קולנוע)
לחוף ים לעשות טיול ברגל זה נחמד
קולנוע
ים נדיר בעיני אבל בגלל שגשום הייתי הולכת על בית קפה או תלוי בגיל לאיזה בר יין חמוד
באותו הנושא: