3 תשובות
שואל השאלה:
כול הקטע שלא באלי ממש לדבר הרבה.
אני מעדיפה שיהיה לנו תעסוקה במשהו חוץ מאחד לשני כי זה מלחיץ אותי יותר מידי
אנונימית
אפשר סתם לצאת לסיבוב בקרבת מקום לדעתי זו האופציה הכי טובה גם. לשבת על איזה ספסל בגינה ופשוט לדבר..
או לצאת לקניון/החלקה על הקרח
פיקניק