8 תשובות
אל תשמרי שום סירטונים עדיף שתדווחי עליה ככה המשתמש יחסם
תקליטי מסך במקום לשמור
לי זה לא משנה במי יוצרי תוכן תומכים העיקר שאני נהנה מהתוכן שלהם
שואל השאלה:
אז לא איכפת לך להעלות את הרייטינג לאנשים שליטרלי תומכים בא*נס והרצח והטבח של ה7 באוקטובר ? שמצידם לא מגיע לך בכלל מדינה ואם הייתה נרצח הם היו אומרים שזה היה רצח מצווה ושמחים על המוות שלך?
כי ברגע שאתה עושה לייק, שומר, עוקב אחרי האנשים האלה הם מגיעים ליותר מסכים של אנשים אחרים ומקבלים יותר במה.
דרך אגב, בסוף יצאתי מהעמוד שלה שכחתי אפילו לדווח פשוט נגעלתי כלכך שלא חשבתי על זה, היא הכחישה את הא*נס שהיה
אנונימית
^^אם את נותנת לייק או שמורת סרטונים של פרו פלסטלינה את נותנת במה למי שתומך בכל מה שקרה ב 7/10 אני מניחה שאני לא צריכה לפרט לך מה בדיוק היה שם.
אם אתה נותן לייק לאנשים כאלה זה כאילו אתה נותן לייק לפוסט תמיכה במי שלא רוצה בקיומך