13 תשובות
היי
תשלב משהו שדיברתם עליו באומיגל, או שפשוט תאמר לה היי זה אני
היי זה אני מאומיגל מה איתך?
אנונימית
היי
מה איתךך זה אני מהאומיגל תרשום לה ככה הכי טוב ונורמלי
היי זה קצת מוזר לרשום לבד אל תרשום לה את זה
לשלוח בהודעה ראשונה איפה?
נראלי תשלח לה שווארמה,לא בתמונה אלא באמת תזמין לבית שלה שווארמה!!
לא לא נראלי ^
אחרי הודעה אחת כן אני בטוח שזה מה שהוא צריך לעשות
אחרי הודעה אחת כן אני בטוח שזה מה שהוא צריך לעשות
שואל השאלה:
^ חחח אלמוג
^ חחח אלמוג
אנונימי
היי מה קורה וזהו
היי מה איתך? זה אני.
באותו הנושא: