התחברות
הרשמה
הגיוני שאם עפתי מטרקטורון אני ארגיש את הכאבים של איפה שקיבלתי מכות רק אחרי יום?
29 בינואר 2024, 15:00
מחזור
גיוס
4 תשובות
כן
מ
מתולתלת12
לא כל כך לכי תבדקי במיון
א
אנונימית111144
כן
a
agamosh98
בטח זה נקרא מכות יבשות
Queen Butterfly
באותו הנושא:
הגיוני שאני ארגיש מדוכא על זה?
הגיוני שאחרי שהקאתי אני ארגיש חולשה וכאבי ראש קצת?
זה הגיוני שאני ארגיש טעם של דם לפעמים בפה?
הגיוני שאם ממש כואב לי השן אני ארגיש את הדופק שם?
זה הגיוני שאני אוהב מישהו אבל לא ארגיש בנשיקות איתו שום רגש?
זה הגיוני שבמחזור אני ארגיש
זה הגיוני שאני ארגיש טוב ביום השלישי של הקורונה?
אם אני חולה קורונה זה הגיוני שאני לא ארגיש רק טעם אחד?
זה הגיוני איכשהו שאני רוצה מערכת יחסים בשביל שישבר לי הלב ואז אני ארגיש משהו?
הגיוני שאני ארגיש ממש הקלה אחרי מתכונת?
הגיוני שאני ארגיש חרא לא משנה כמה ינסו לעודד אותי?(אמא נפטרה לא מזמן..)