5 תשובות
הגיוני
שואל השאלה:
לא חושבת בקטע דכאוני, אני לא יודעת איך להסביר אץ זה אבל זה מאוד מרגיש טוב
כן
גם אני לפעמים רוצה להרגיש משהו, ולפעמים אין ברירה אז זה כאב
אוף
כנראה יש בידיך יותר מידי זמן פנוי...
זה דכאוני אך הגיוני.