6 תשובות
תתעלם כולה בננה
עזוב אותה, תאכל מה שבא לך כל עוד זה לא בהגזמה. בננה זה כלום. תאכל.
שואל השאלה:
^^ אין לי מה לאכול בננה כי זה ביניים ואכלתי ארוחה רגילה כבר אז לא משנה
פשוט כבר נמאס לי שאני לא מצליח לסדר את הלוז של האוכל שלי וזה מתסכל כבר
^^ אין לי מה לאכול בננה כי זה ביניים ואכלתי ארוחה רגילה כבר אז לא משנה
פשוט כבר נמאס לי שאני לא מצליח לסדר את הלוז של האוכל שלי וזה מתסכל כבר
אז תלך לתזונאי.ת יעזור מאוד
שואל השאלה:
^ אני אצל תזונאית
פשוט הבעיה זה הסדר יום שלי
מאוד מאוד קשה לי לסדר אותו
^ אני אצל תזונאית
פשוט הבעיה זה הסדר יום שלי
מאוד מאוד קשה לי לסדר אותו
באותו הנושא: