התחברות הרשמה

הגיוני שזה עיצבן ואכזב אותי?

לפני שבועיים הייתה לי נשיקה ראשונה וחברות
שלי שמחו בשבילי ושאלו שאלות וזה
ועם חברה אחת שעוד לא סיפרתי לה כי לא נפגשנו
והיא חברה ממש ממש טובה שלי
אפילו לא התעניינה או שאלה אותי איך היה כשחזרתי
30 ביולי 2023, 21:25
מצב רוחחוות דעתהודעותדעות גולשים    
4 תשובות
כן הגיוני
ה
השכנה עם החלב
שואל השאלה:
קטע של בנות
במיוחד חברות טובות
אנונימית
כן זה הגיוני
ב
ביסלי פאלפל
כן ברור שהגיוני
א
אנג'ל123
באותו הנושא:
הגיוני שזה עיצבן אותי?
זה הגיוני שזה עיצבן אותי?
הגיוני שזה ממש עיצבן אותי?
הגיוני שזה עיצבן אותי?
זה הגיוני שזה עיצבן אותי?
הגיוני שזה עיצבן אותי? ובאלי לנתק איתו קשר?
הגיוני שזה עיצבן אותי?
הגיוני שזה עיצבן אותי?
זה הגיוני שאבא שלי שעה קילל אותי ויצא לי על הצורה ואני רק אמרתי לו אידיוט כי הוא עיצבן אותי רצח
ידיד שלי סינן אותי 8-9 שעות בריפליי למרות שהוא היה מחובר הרבה פעמים, זה הגיוני שזה עיצבן אותי? אחרי כמה זמן לענות לו??
זה הגיוני שזה עיצבן אותי?