14 תשובות
וניל
אני פשוט לוקח שתי כדורים או חצי חצי
נראה לי שוקולד אבל איך בא לי וניל עכשיו
שניהם מעפנים אבל נראה לי שוקולד
וניל אבל תלוי
וניל
שוקולד חח (אני תמיד מזמינה חצי שוקולד בלגי/מריר וחצי טעם אחר שמשתנה, אבל כמעט תמיד זה עם מריר)
אבל וניל זה נחמד, פשוט לא תמיד לדעתי- צריך לעשות את זה טוב
ושוקולד כמעט כל הפעמים טעים לי
אבל וניל זה נחמד, פשוט לא תמיד לדעתי- צריך לעשות את זה טוב
ושוקולד כמעט כל הפעמים טעים לי
וניל קל
שוקולד (אבל עדיף סורבה עם זה גלידה)
וניל
שוקולדד
שוקולד חדמש
וניל
וניל חדמש
באותו הנושא: