14 תשובות
וניל
אני פשוט לוקח שתי כדורים או חצי חצי
נראה לי שוקולד אבל איך בא לי וניל עכשיו
שניהם מעפנים אבל נראה לי שוקולד
וניל אבל תלוי
שוקולד חח (אני תמיד מזמינה חצי שוקולד בלגי/מריר וחצי טעם אחר שמשתנה, אבל כמעט תמיד זה עם מריר)
אבל וניל זה נחמד, פשוט לא תמיד לדעתי- צריך לעשות את זה טוב
ושוקולד כמעט כל הפעמים טעים לי
שוקולד (אבל עדיף סורבה עם זה גלידה)
שוקולדד
שוקולד חדמש
וניל