9 תשובות
אבל כן אם רק אחד הזמין אז הוא משלם
חצי חצי
חצי חצי
אנונימית
שואל השאלה:
תסבירו למה אתם חושבים שהבנים צריכים לשלם
תסבירו למה אתם חושבים שהבנים צריכים לשלם
אנונימית
בנות מה יש לכם??? מה קשה לכם שישלמו עליכם איזה הזויות
אנונימית
בנים שתדעו שאם אתם יוצאים עם בחורה שמבקשת לשלם חצי יש לה שיערות גם בבית שחי שימו לבב!!!
אנונימית
כן חצי חצי לדעתי
הזכרים צריכים לשלם
כשגבר משלם על אישה בפעם הראשונה, זה מחווה רומנטי של חיזור.
באותו הנושא: