15 תשובות
לא בהכרח לדעתי חצי חצי הכי טוב או פעם צד אחד ופעם צד שני משלמים :)
אממ תלוי
או חצי חצי, או כל אחד משלם על מה שהזמין או מי שהזמין לצאת משלם
כן.
לדעתי מי שהזמין צריך לשלם. אבל נהוג שהבן משלם
כן, לפחות להציע . בדייט שני אז חצי חצי משום הנימוס
כן
אין לי מושג
כן או חצי חצי,
כן גבר צריך להיות ג'נטלמן ולא קמצן. מגעיל כל התגובות בכללי של אנשים של את אכלת את תשלמי זה דור של קמצנים בחיי לא נשארו גברים
תלוי
בדרך כלל מי שמציע אבל משום מה זה נראה מאוד לא אבירי מצידו שאני אשלם, זה פשוט נימוס בסיסי.
חוק מאוד פשוט:
מי שקבע את הדייט,
ניגש ראשון והצליח,
משלם.
מי שקבע את הדייט,
ניגש ראשון והצליח,
משלם.
חצי חצי
אנונימי
לא בדייט הראשון חצי חצי
באותו הנושא: