7 תשובות
שואל השאלה:
כן עוד שנייה היה מכות
כן עוד שנייה היה מכות
אנונימית
אז שתלך למצוץ לערבים למה מי היא הייתי מורידה עליה כיסא
אנונימית
שהיא מטומטמת ממש ושזו אמירה ממש הזוייה ומגעילה, מה כבר אני אחשוב?
שברי לה שיניים
שהיא מדברת שטויות ואין לה תזכות להגיד את זה
אם היא מדברת על החטופים תדווחי עליה למנהל או איזה שיט כזה
תקליטי אותה פעם הבאה ותפיצי את זה בשכבה
היא תקבל את מה שמגיע לה
היא תקבל את מה שמגיע לה
באותו הנושא: