9 תשובות
אולי לא יהיו חייבים
בצו ראשון הם יביאו מסמך אם יש להם בעיה נפשית כבל לדעתי יתנו להם יש כאלה שלא עשו להם כלום לקחו אולם מהבית והפ אכלו פיתות 50 יופ עד שהוציאו אותם
שואל השאלה:
^לא נו לא אמרת את זה עכשיו
^לא נו לא אמרת את זה עכשיו
אנונימית
כן אמרתי את זה עכשיו,בחלק מהם לא נגעו אין לחמאס מה לעשות עם ילד בן 4 זרקו לו פיתה כל יום והוא ישן על כיסא והוציאו אותו אלה עם הבעיות הנפשיות יופנו עפ מסמך בצו ראשון מה שיוריד להם את הפרופיל דרסטית ואני בספר אם הם יקבלו אפילו 21 ויהיו ל'כ
פרופיל 21 נפשי d:
שואל השאלה:
^^כואב לי שיש אנשים כמוך
נראה אותך יום שם נראה אם יביאו לך פיתה לאכול כל היום
כל מי שחזר חזר עם ממדים מזעזעים ורואים על הפנים שלהם ובבדיקות ואפילו על הילדים כמה הם לא אכלו, כמה בכו, וכמה לא ראו אור יום לשניה ובטח כמה הם לא ישנו.
איך אתה מעז להגיד את זה אני באמת פשוט בהלם רובם שם רצחו להם את המשפחות מול הפנים שלהם! וגם אם לא רצחו את המשפחה תאמין לי שלשמוע יריות בתוך הבית שלך וזה שחוטפים אותך זאת טראומה בפני עצמה וממש לא חוויה שהביאו להם לאכול פיתה כמה מנותקים מהמציאות אפשר להיות שאתה מכחיש את מה שקורה
זה שהם לא הרביצו להם והם נראים לך פיזית בסדר זה ממש לא אומר שהם בסדר ולא קרה כלום.
^^כואב לי שיש אנשים כמוך
נראה אותך יום שם נראה אם יביאו לך פיתה לאכול כל היום
כל מי שחזר חזר עם ממדים מזעזעים ורואים על הפנים שלהם ובבדיקות ואפילו על הילדים כמה הם לא אכלו, כמה בכו, וכמה לא ראו אור יום לשניה ובטח כמה הם לא ישנו.
איך אתה מעז להגיד את זה אני באמת פשוט בהלם רובם שם רצחו להם את המשפחות מול הפנים שלהם! וגם אם לא רצחו את המשפחה תאמין לי שלשמוע יריות בתוך הבית שלך וזה שחוטפים אותך זאת טראומה בפני עצמה וממש לא חוויה שהביאו להם לאכול פיתה כמה מנותקים מהמציאות אפשר להיות שאתה מכחיש את מה שקורה
זה שהם לא הרביצו להם והם נראים לך פיזית בסדר זה ממש לא אומר שהם בסדר ולא קרה כלום.
אנונימית
לא נראה לי
אמ.. נראה לי יתנו להם בחירה
כנראה שכן
באותו הנושא: