12 תשובות
כן תלוי בבן אדם
לא
*הכי גרועה
מדכאת יותר בעיני
בינתיים הכי על הפנים בחיים שלי החטיבה הכי נדיר
התקופה הכי טובה שלך בחיים בטוח תהיה בצבא אומנם קשה אבל חוויות לא מהעולם הזה
אהה לא נראלי
כמובן שזה משתנה מאדם לאדם וזה אבל קשה לי להאמין, מרגיש לי שזה יותר נוסטלגיה של מבוגרים שהמציאו את זה, כמו שעכשיו אני חושבת כשהייתי בגן הכל היה טוב ותמיד היה לי כיף
אנונימית
לא בהכרח
לא
איכס לא
התקופה הכי חרא בחיים שלי
לא חושבת
אבל תלוי בבן אדם וכמה הוא חווה בתיכון
עם הוא חווה טוב אז היה לו טוב
עם הוא חווה רע אז זה היה לו רע
בשבילי כן, בינתיים