8 תשובות
לא
כן
כן. אני מזל דגים ובלי קשר אני לא מצליחה נגיד לחייך אם אני עצובה, יראו עליי
כן
אנונימית
יש רק בן אדם אחד שיכול
אבל בכללי לא חוץ מזה אבל אני יכולה לזהות רגשות של אחרים
אבל בכללי לא חוץ מזה אבל אני יכולה לזהות רגשות של אחרים
אנונימית
יש רק מעטים אבל כן
אני טוב בלקרוא אנשים אז כן, עליי זה תלוי אם אני רוצה שידעו איך אני מרגיש
ככול שזה נוגע לאהבה, חד וחלק לא.
ללא תיקשורת חד-משמעית שיש רצון מאחד הצדדים הצד שכנגד רוב הסיכויים יהיה חסר מודעות לכך לחלוטין.
ללא תיקשורת חד-משמעית שיש רצון מאחד הצדדים הצד שכנגד רוב הסיכויים יהיה חסר מודעות לכך לחלוטין.
באותו הנושא: