8 תשובות
ת'אמת שלא כזה משנה לי. חברים שלי לא רואים אותי בשמלות אף פעם, והתמונה שלי טיפה מטושטשת, אז חברים שלי לא מזהים אותי. קרה לי כבר שהם מצאו את העמוד ולא קלטו שזו אני
לא מביך אותי מעניין לי תת^ת
עם הדברים שאני אומר פה אני בחיים לא ישים
וגם כל הזמן באנונימי

לא יודע איך אנשים לא מובכים
אנונימי
לא כזה אכפת לי
לחחח שאלתי את השאלה הזו בדיוק לפני שנתיים
תראי אותי היום :) בלי תמונת פרופיל ומאושרת
סתם אני פחדנית
ככ הרבה חברים שלי פה
שאני באמת מעדיפה להשאר אנונימית
לא שיבינו שלוקי הכי טוב חחח
מעניין לנו את התnת בגדול.

יש לי תלמידים שיודעים שאני מייעץ ועוזר בסטיפס, כולם חושבים שזה אחלה...

הבעיה היא שאתם (נוער שמתבייש במעשיו) מתפדחים מעצם היותכם פה. יכול להיות שזה כי אתם לא בוטחים בכוונות האמיתיות והכנות שלכם.

אם יש משהו שלמדתי בחיים, והניסיון תמיד מראה את זה....
שאנשים ביישנים שמנסים להסתתר, אלו אנשים שלא גאים במעשים שלהם.

אז נכון, אצל רוב האנשים פה יש כוונות לא חיוביות, והרוב לא נמצאים כאן בכדי לעזור ולתרום לחברה, אך אין זה אומר שזה צריך להשליך עליכם - ילדים נורמליים שכן תורמים ותומכים באנשים אחרים פה.

לסיכום, מי שמתפדח זו בעיה שלו. שיחשוב עם עצמו מה מפדח בלעזור ולתרום לחברה.
ככל שהשפויים בכם יקבלו אומץ ולא יתביישו לומר שהם כאן בשביל לעזור, תהפכו את המקום הזה לנורמלי יותר.
ככל שתתביישו ותחשדו בכוונות ובמעשים שלכם - אתם תמשיכו להשאר בצללים.