10 תשובות
חמוד
דחח אני בוכה
כן זה מוזר קתת
חחח חזק דווקא
טוב שלא קראת לכלב שלך הוט דוג
לא חחיח זה חמוד
הפחת ממרושעת לאכזרית
כמו שזה בסדר שקראתי לפרה שלי סטייק
שואל השאלה:
אוקיי לגנוב שמות זה כבר לא יפה
אנונימית