10 תשובות
חמוד
לא
דחח אני בוכה
כן זה מוזר קתת
כן זה מוזר קתת
לא
חחח חזק דווקא
טוב שלא קראת לכלב שלך הוט דוג
טוב שלא קראת לכלב שלך הוט דוג
לא חחיח זה חמוד
הפחת ממרושעת לאכזרית
כמו שזה בסדר שקראתי לפרה שלי סטייק
שואל השאלה:
אוקיי לגנוב שמות זה כבר לא יפה
אוקיי לגנוב שמות זה כבר לא יפה
אנונימית
באותו הנושא: