התחברות הרשמה

זה נורא שקראתי לתרנוגלת שלי kfc?

26 בינואר 2024, 14:25
KFCאוכלישראלחנויותחו"ל    
3 תשובות
אניפיפיי
תאמת זה טוב רצח
ז
זאתי22
די מצחיק
א
אני קיים
לא
אהבתי דווקא פחח
C
Chris girl
באותו הנושא:
זה נורא שקראתי לתרנוגלת שלי פולקע?
אם אני אשים ביצה מהסופר מתחת לתרנוגלת היא תבקע?
מה נברא קודם התרנוגלת או הביצה?
איך גורמים לתרנוגלת להתייחס אליי ?
יש לי בוק ריפורט ובחרתי לקרוא אל הספר נשים קטנות אבל הספר נורא ארוך ואני לא אוהבת לקרוא ככה שקראתי רק 35 עמודים בשעה.
זה נורא שקראתי לדג שלי סושי?
זה נורא שקראתי לקראש שלי אחי?
ביצת תרנוגלת, חי או דומם? אפשר נימוק?
אתם שוחטים תרנוגלת ושמים על הראש?
מותר להאכיל את התרנוגלת שלי בפופקורן ביתי?
אם חברה שלי האכילה תרנוגלת בשניצל בטעות זה קניבליזם?