9 תשובות
פנימי- רגיש, מבין
חיצוני- לא ממש אכפת לי, שיראה נורמלי..
חיצוני- לא ממש אכפת לי, שיראה נורמלי..
עדיף את שניהם אבל לי חשוב יותר פנימיות
שיהיה פנים יפות ולא רק גוף... ופנימיות הומור גם רציני פה ושם גם רומנטי אוזן קשבת..
שיהיה איכפת לו מאיך שהוא נראה שיהיה אסתטי אבל לא יותר מידי בקטנה כזה, שישים בושם, ובפנימיות שיהיה בנאדם טוב שמחפש ילדה טובה (:
שיהיה אוהב שיהיה אמיתי ואמין שיהיה טוב ולא קמצן ולא אגואיסט
חיצוניות לא משנה ככ אבל מה שמשנה שיהיה גברי ולא איזה רזה כזה
חיצוניות לא משנה ככ אבל מה שמשנה שיהיה גברי ולא איזה רזה כזה
אנונימי
הכי חשוב האופי, שיהיה בוגר, טיפה סוטה, מופרע אבל עם גבול, קצת חצוף, אבל חמוד, עם הומור (לא הכרחי), הכי חנון שבעולם (בתחום הלא קיצוני), מעניין, עם שפה גבוהה, לפעמים ביטחון עצמי ולפעמים לא (ברגעים שצריך), אמין, נאמן, שיידע לתת לי חופש, שיסמוך עלי, שלא יהיה יותר מידי דביקי אבל שיהיה טיפה בכל זאת, חכם, נראה אדיש אבל כשמכירים אותו הוא בנאדם דיי אכפתי ובנאדם טוב סך הכל.
מראה- גבוה (בערך 1.80), רזה, קצת שחום (אבל לא מוגזם חחח xd), שיער ועיניים בצבע חום כהה. אבל זה פחות חשוב. ודברים לא שהכרחיים אבל מוסיפים המון: קול גברי (שכבר השתנה), לא "מקובל" או איך שאתם לא קוראים לזה, אוהב אקסטרים, לא מפונק שנגעל מחרקים, אוהב אתגרים (בכל התחומים).
מראה- גבוה (בערך 1.80), רזה, קצת שחום (אבל לא מוגזם חחח xd), שיער ועיניים בצבע חום כהה. אבל זה פחות חשוב. ודברים לא שהכרחיים אבל מוסיפים המון: קול גברי (שכבר השתנה), לא "מקובל" או איך שאתם לא קוראים לזה, אוהב אקסטרים, לא מפונק שנגעל מחרקים, אוהב אתגרים (בכל התחומים).
פסיכופתית.. נשמע שאת מחפשת את הגבר המושלם.. את
תישארי רווקה לנצח
תישארי רווקה לנצח
ממש לא מושלם, אולי פירטתי יותר מידי, אבל בגדול שיהיה אחלה בנאדם (עם לא קצת חיסרונות אבל גם עם הרבה יתרונות). ופותרת השאלות, תדאגי את לעצמך, כי אם תתפשרי עם כל אחד אז באמת יהיו לך המון שאלות לפתור.
באופי, תראה כל בן אדם עם האופי שלו. אני לא יכולה לפסול אותו בגלל זה. אבל חייב שיהיה לו כמה דברים - שיכבד אותי, שלא יתייחס אליי כמו אל חפץ ולא יתנהג אליי כמו שהוא מתנהג לחברים שלו ואנשים אחרים (הכוונה בזלזול). שיעריך אותי, ושיהיה כן. ושיהיה גם הטיפוס שלי..
ביופי? לא כזה משנה לי אבל שיהיה גבוה ממני ושלא יהיה שחיף. כאילו שיהיה לו קצת מבנה גוף של גבר קצת שרירים ככה..
ביופי? לא כזה משנה לי אבל שיהיה גבוה ממני ושלא יהיה שחיף. כאילו שיהיה לו קצת מבנה גוף של גבר קצת שרירים ככה..
אנונימית