7 תשובות
לא חושבת
תקנה ת14 פרו חבל על הכסף זה אותו חרא
שואל השאלה:
^ בין ה13 ל14 אין כמעט הבדל אז אני מעדיפה כבר 15 אפ אני בכלל מחליפה
^ בין ה13 ל14 אין כמעט הבדל אז אני מעדיפה כבר 15 אפ אני בכלל מחליפה
אנונימית
^ה15 עלוב רצח
אנונימית
סבבה אבל זה פשוט להוסיף עוד 1500 שקל חבל על הכסף אני במקומך קונה 14 פרו במילא אין הבדל
אני עם 13 פרו מקס שנה וחצי ומחליפה ל 15 פרו מקס
באותו הנושא: