12 תשובות
כן,יש שני מפקחים מינימום ובמידה ואת צריכה לצאת איפשהו מפקח בא איתך
כן
ולפי סידור מקומות שהבוחן מקריא
^^מה אתה מבין זייניק
שואל השאלה:
לא קשור להעתיק, סתם התעניינתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה במבחנים לא יושבים לבד גם?
אנונימית
כי מבחן זה מבחן כמשמעותו כל הקטע שלו הוא לבחון את הכישורים של הכמה דברים האחרונים שלמדת בגרות היא מבחן מסכם שמסכם את כל המקצוע הזה שלמדת במשך שנים ומסיים אותו בגרות זה הרבה יותר משמעותי
כי מבחנים זה די פחות קריטי
ובגרות זה משנו חשוב יותר ויותר שומרים לגבי העתקות, לא עונים על שאלות בכלל וכזה כללים יותר נוקשים ממבחנים למשל