3 תשובות
שואל השאלה:
מישהי הייתה מאושפזת בבאר יעקב מחלקת נשים ויכולה להגיד לי מה היחס של הצוות שם?
מישהי הייתה מאושפזת בבאר יעקב מחלקת נשים ויכולה להגיד לי מה היחס של הצוות שם?
אני לקחתי סרנדה לא היו לי תופעות לוואי .
לגבי מחלקת נשים פתוחה בבאר יעקב שמעתי דברים טובים ואני צריכה, למלא טפסים ולהיכנס לרשימת המתנה .
כניסה מיידית לבאר יעקב היא רק למחלקה הסגורה ולשלם ממש לא כדאי לך להיכנס ...אלא אם את במצב ממש מסכן חיים ( לפי מה שהבנתי מחברה מזעזע שם ברמות ) ...
לגבי מחלקת נשים פתוחה בבאר יעקב שמעתי דברים טובים ואני צריכה, למלא טפסים ולהיכנס לרשימת המתנה .
כניסה מיידית לבאר יעקב היא רק למחלקה הסגורה ולשלם ממש לא כדאי לך להיכנס ...אלא אם את במצב ממש מסכן חיים ( לפי מה שהבנתי מחברה מזעזע שם ברמות ) ...
שואל השאלה:
אני מדברת על הסגורה הייתי מאושפזת שם בכפייה בתחילת החופש מעניין אותי מה המצב שם עכשיו
אני מדברת על הסגורה הייתי מאושפזת שם בכפייה בתחילת החופש מעניין אותי מה המצב שם עכשיו
באותו הנושא: