3 תשובות
שואל השאלה:
מישהי הייתה מאושפזת בבאר יעקב מחלקת נשים ויכולה להגיד לי מה היחס של הצוות שם?
אני לקחתי סרנדה לא היו לי תופעות לוואי .
לגבי מחלקת נשים פתוחה בבאר יעקב שמעתי דברים טובים ואני צריכה, למלא טפסים ולהיכנס לרשימת המתנה .
כניסה מיידית לבאר יעקב היא רק למחלקה הסגורה ולשלם ממש לא כדאי לך להיכנס ...אלא אם את במצב ממש מסכן חיים ( לפי מה שהבנתי מחברה מזעזע שם ברמות ) ...
שואל השאלה:
אני מדברת על הסגורה הייתי מאושפזת שם בכפייה בתחילת החופש מעניין אותי מה המצב שם עכשיו