תשובה אחת
המלך לואי ה-16 כינס אותה כדי לדון במשבר הכלכלי של צרפת והמיסים שנגבו מחברי המעמד השלישי.
לאחר מכן המעמד השלישי כינס את האסיפה הלאומית כדי להקים אסיפה שוויונית יותר כך שיהיה קול למעמד השלישי, מה שלא היה באספת המעמדות. המעמד הראשון והמעמד השני הצטרפו מאוחר יותר לאספה הלאומית של המעמד השלישי בלית ברירה.
לאחר מכן המעמד השלישי כינס את האסיפה הלאומית כדי להקים אסיפה שוויונית יותר כך שיהיה קול למעמד השלישי, מה שלא היה באספת המעמדות. המעמד הראשון והמעמד השני הצטרפו מאוחר יותר לאספה הלאומית של המעמד השלישי בלית ברירה.
באותו הנושא: