4 תשובות
תקופת הפלמ"ח הייתה בן 1941-1948..
m16 נכנס לשימוש מאוחר יותר בשנת 1964, הוא יוצר במיוחד בשביל מלחמת ויטנאם.
m16 נכנס לשימוש מאוחר יותר בשנת 1964, הוא יוצר במיוחד בשביל מלחמת ויטנאם.
הרובה m16 נכנס לשימוש בצבא ארה"ב רק בשנת 1964 ובישראל הוא נכנס רק בשנות ה90.
בפלמח עוד לא השתמשו בm16, הוא עוד לא היה קיים בכלל אני חושב. עוד לא התחילו לפתח אותו.
בפלמח עוד לא השתמשו בm16, הוא עוד לא היה קיים בכלל אני חושב. עוד לא התחילו לפתח אותו.
הנשקים היו גרמנים וצכים ב1956 בm 16נכנס לצבא ארה"ב לישראל הוא הגיע לישראל ב1973 במלחמת יום כיפורים הפסיקו להביא אותו ב1982 והכניסו אותו מחדש ב1997
בנוסף ישראל לא כל כך משתמשת בו.
הm16 יוצא בשביל מלחמת ויטנם,
הm16 מתפקד הכי טוב בתנאים של לחות גבוהה, ג'ונגל.
ישראל נלחמת למשל נגד מצרים.. במדבר, ובמדבר הm16 נתקע מלא..
זה למ ישראל פיתחה את הרובה galil, המתפקד הכי טוב בתנאים מדבריים.
(הgalil הינו עמיד בפני אבק וחול, לא כמו הm16,
ושוב - פיתחו אותו בשביל הג'ונגל, אין אבק וחול בג'ונגל.)
הm16 יוצא בשביל מלחמת ויטנם,
הm16 מתפקד הכי טוב בתנאים של לחות גבוהה, ג'ונגל.
ישראל נלחמת למשל נגד מצרים.. במדבר, ובמדבר הm16 נתקע מלא..
זה למ ישראל פיתחה את הרובה galil, המתפקד הכי טוב בתנאים מדבריים.
(הgalil הינו עמיד בפני אבק וחול, לא כמו הm16,
ושוב - פיתחו אותו בשביל הג'ונגל, אין אבק וחול בג'ונגל.)
באותו הנושא: