7 תשובות
זה לא בהכרח כאילו לדעתי הישנים יותר טובים זה כמו שאני לא מבינה מוזיקה ביפנית וקוראנית ממש או למה אני אוהבת בספרדית וצרפתית זה ממש תלוי בבן אדם זה לא בהכרח ככה
שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה
באופן כללי רוב המוסיקה במיינסטרים נשמעת די אותו דבר, המטרה היחידה של האומנים זה שיהיה קליט והם ירוויחו כסף
אבל תאמין לי שירים לא מעלים לאף אחד את האגו
כי אנשים אוהבים מוזיקה בבונית שמקורה בארצות ערב.
זה מוזיקה ואנשים אוהבים אתזה למה היית חייב לכתוב מגילה ?
אני איתך
באותו הנושא: