10 תשובות
לא
לא זה מקסים בעיניי אגב יום נפלא
גם אני שומע מזרחית ונירוונה
זה לא מוזר
לא זה ממש הגיוני גם אני שומעת מלא סוגים שונים של מוזיקה
לא זה אומר שאת מגוונת
מאוד, זה מוזר ולא נורמלי


סתם ברור שזה לא מוזר זה רק אומר שיש לך טעם רחב במוזיקה, הלוואי ואני הייתי אוהב ז'אנרים יותר מגוונים
לא
לא, נחמד לגוון(:
זה ממש לא מוזר
לא, אני גם שומע הרבה סגנונות זה דווקא מראה על פתיחות והבנה
לא הגיוני שרק סגנון 1 טוב אז למה שזו תהיה בעיה?
רוצה להחליף פלייליסטים?:)