5 תשובות
לדעתי בארץ נטפליקס, אבל בחול דיסני פלוס.
שניהם לא משהו..
אי אפשר לבחור
כרגע אני רואה נטפליקס ולא דיסני
אבל דיסני תמיד יהיה הפייב, כל הילדות שלי
אבל דיסני תמיד יהיה הפייב, כל הילדות שלי
דיסני
באותו הנושא: