8 תשובות
עדיף שיהיה שניהם
יש לי גם וגם ולדעתי הכי טוב ככה
כי יש דברים טובים בדיסני אבל לא תוכל למצוא אותם בנטפליקס וההפך
כי יש דברים טובים בדיסני אבל לא תוכל למצוא אותם בנטפליקס וההפך
לדעתי האישית נטפליקס עדיף בהרבה
נטפליקס.
יתכן שזה ישתנה בעתיד אבל אני הייתי נשאר עם נטפליקס בוודאות.
יש גם הרבה דיווחים על תקלות טכניות בדיסני אז בינתיים נטפליקס.
יתכן שזה ישתנה בעתיד אבל אני הייתי נשאר עם נטפליקס בוודאות.
יש גם הרבה דיווחים על תקלות טכניות בדיסני אז בינתיים נטפליקס.
נטפליקס בריר
לדעתי דיסני פלוס בהרבהה
אבל זה בעיקר בגלל הטעם הספציפי שלי
ושלדעתי בנטפליקס אין כלוםם
וגם כל מה שיש בנטפליקס אפשר למצוא בסדרות וסרטים טי וי, לעומת זאת לא כל מה שיש בדיסני אפשר למצוא בסדרות וסרטים טי וי
אבל זה בעיקר בגלל הטעם הספציפי שלי
ושלדעתי בנטפליקס אין כלוםם
וגם כל מה שיש בנטפליקס אפשר למצוא בסדרות וסרטים טי וי, לעומת זאת לא כל מה שיש בדיסני אפשר למצוא בסדרות וסרטים טי וי
דיסני פלוס
^^בול