4 תשובות
משחק סבבה
המובמנט ממש כיפי
אבל בכללי לא תפס אותי נהנתי במשחקים אחרים יותר
המובמנט ממש כיפי
אבל בכללי לא תפס אותי נהנתי במשחקים אחרים יותר
שיחקתי בו מלא פעם משחק כיף רצח (תבדוק/ע בדיסקורד,רדיט יש קהילות של שחקני אפקס;
משחק טוב אבל דורש יותר מדיי מאמץ כדאי להבין את המטאה
משחק טיפה משעמם, תחפשו בדיסקורד יש מלא
באותו הנושא: