86 תשובות
אוףף איזה מבאס
את בטוח מהילדות האלו שבוכות על 99
אנונימית
אומר שהיית מורה טובה
תגידי לה לתרום לך נקודה על זה שעזרת לה ותהיו שוות
שואל השאלה:
עלית עליי
אנונימית
יאלה סתמי קיבלת 98 מה את חופרת תפרגני לחברה שלך
שואל השאלה:
מה את רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי לא קראת אבל אני הכי רוצה לפרגן לה בעולם ואני גם מפרגנת לה אבל מבפנים קשה לי ואם אין לך משהו מועיל להגיד אז אל תגידי
אנונימית
את קנאית שלא יודעת לפרגן לחברות שלה
את צריכה להבין ש98 זה ציון ממש טוב ואת לא תמותי כי הורידו לך שתי נקודות
שואל השאלה:
אבל אל תשפטי אותי, פשוט אל. את לא יודעת מאיזה בית אני באה, את לא יודעת שכשאני מקבלת ציון כזה מתחילים ריבים פיצוצים, את לא יודעת מה עברתי, אז למילים שלך יש משקל.
אנונימית
98 זה ממש טוב
והיא קיבלה בסהכ 2 נקודות מעלייך..
את יכולה בכיף לקחת את הקרדיט על הציון שלה כי את לימדת אותה.. את לא צריכה להתבאס או לקנא את צריכה לשמוח
אני לא שופטת אותך גם אני מאוד אובססיבית לציונים ואין קשר לציון פשוט תפרגני לחברה שלך זה לא כזה קשה להגיד כל הכבוד
האמת מבינה אותך לגמריי
מודה שגם לי ממש קשה לפרגן בסיטואציה כזאת...
פשוט תנסי להיזכר כמה את אוהבת אותה ותחשבי על כל המבחנים שקיבלת יותר, ושהגיוני שפעם אחת היא תקבל יותר. חוץ מזה 98 זה ציון פשוט וואו.
ממש תנסי לא לקנא, מניסיון זה יכול להרוס חברויות... :(
שואל השאלה:
אבל וואי מה אני אומרת? אני מפרגנת לה, אמרתי לה מאה פעם כל הכבוד ושאני גאה בה, באמת!
אבל בפנים קשה לי, החיים הביאו אותי למצב שאני אובססיבית פה. תחשבי שיש לך משהו אחד בחיים שאת טובה בו, אין לי הרבה חברים, אין לי משהו נוסף להאחז בו אז קצת פיתחתי אובססיה
אנונימית
שוב, מבינה אותך לחלוטין! גם אני ממש כזאת.
אין כל כך מה לעשות חוץ מלעבוד על הרגשות שלך, כי את כל השאר עשית מעולה.
אולי לך יעזור להתרכז בדברים אחרים, כתבתי לך את מה שאני מנסה להיזכר בו כשאני בסיטואציה כזאת. בסוף את תצליחי, מאמינה בך :)
אוי איזה עצוב
ואני קיבלתי 97 בואו נבכה כולנו ביחד ונשב שבעה על הציונים הכושלים שלנו

נו באמת תגידי תודה אני מכירה מלא שלא מגרדים את ה70 במקצוע הזה. 98 זה ציון מעולה ומה כואב לפרגן לחברה שלך שקיבלה 100?? נכון, זה מתסכל אבל תתנחמי בזה שבטוח יש מישהו שקיבל 60
שואל השאלה:
אני לא צריכה להגיד תודה, אני מזיעה ועובדת קשה עד מוות בשביל הציונים האלו. זה לא בא לי בקלות, אני מקריבה בשביל זה הרבה דברים אז
אנונימית
תגידי תודה אני קיבלתי 90
אני מבינה את התחרות כאילו את לא מתכוונת אבל זה עדיין חשוב שתלמדי לפרגן אז פשוט תחשבי שזה מעולה בשבילה ובכל מקרה קיבלת ציון מעולה.
זה לא חשוב שהיא קיבלה יותר כי הצלחת זה פשוט מעולה בשבילה כי גם היא הצליחה!
98 מתעגל ל100 בתעודה מה פאקינג אכפת לך
למה שיהיה לך קשה??? רוב האנשים מקבלים 70 80!!
תלמדי להעריך, את אשכרה לומדת בכלל בבית ספר יש אנשים שאין להם כסף לזה
ועוד קיבלת 98 אנשים פה שמחים בגלל 40 ואת עצובה בגלל 98!! לאן הגענו
תלמדי לפרגן
חברה שלך הצליחה, קשה לך? זה אומר שאת חברה גרועה!!
תלמגי להעריך ולפרגן למה בלי זה יהיה לך קשה מאוד למצוא חברים


ותביאו לי כמה מינוסים שרק תחפצו
זה לא ישנה את דעתי היא בכיינית חלאס
שואל השאלה:
אבל את תביני מה פאקינג אכפת לי אם תכירי אותי, אין לי מה להגיד. קשה לי, כמו שלך יש את הנקודות חולשה שלך אז גם לי יש את שלי, מה לא בסדר בזה
אנונימית
איזה הגזמה שתי נקודות די להתבכיין איף תגידי תודה על זה
כמות הפעמים שזה קרה לי .. אין מה לעשות תנסי באמת לפרגן ולהתגבא על האגו תאמיני לי שאני מבינה אבל תוכלי לעבור הלאה וזה פחות מפריע לך בעתיד כשתתבגרי (לא בקטע רע אני בול הייתי כמוך ועדיין עד עכשיו קשה לי אבל עם הזמן פשוט מתבגרים וזה פחות ופחות מזיז)
אנונימית
אממ
זה 98 חחח
חלום חיי לקבל 98!
וזהו זה רק 2 נקודות
ביג דיל
שואל השאלה:
אל תצא עליי ותרגע בסדר? לקחת קשה.
אני הכי מעריכה בעולם, אין לך זכות להגיד לי כלום. אני עובדת הכי קשה שיש למה שאני מקבלת ושוב, זה ממש לא בא לי בקלות
ואני החברה הכי טובה שיש וכואב לי שאנשים מרשים לעצמם פשוט לכתוב מה שבא להם, מאחלת לך רק בריאות.
אנונימית
וואי מבינה אותך אני קיבלתי 93 וחברה שלי קיבלה 96 באנגלית והיא ממש גרוע זה די הציק לי אבל כל אחד והרמות שלו אני אישית פשוט פרגנתי לה והמשכתי הלאה
אמאלה תקשמבו מה הקטע שאתם יוצאים עליה ואומרים שהיא לא יודעת לפרגן? זה לא קשור לזה בכלל. זה קשור לזה שהיא זאת שמקבלת ציונים גבוהים יותר בדרך-כלל והיא זאת ש*מלמדת* את חברות שלה למבחנים והיא זאת שעוזרת לכולם
וזה מבאס תתחת שאתה לומד יותר מכולם, עוזר לכולם יותר ממה שעוזרים לך, ובסוף מקבל ציון נמוך יותר. זה חרא וזה לא נקרא אי פרגון וזה הכי אנושי בעולם להיות מבואס מזה.
אנונימית
אוי אוי אוי בואי נבכה לכי מפה ותפרגני לחברה שלך
אם דיברת אליי^^^^^
אני בת
ולמה את יוצאת על אנשים פה
זה פאקינג 98!!
רציתי לבוא בטוב (לא חשוב אם התכוונת אליי או למישהו אחר)
אבל לבוא לאנשים ולהגיד להם שאת עובדת קשה ולא קיבלת 100
אוי
אסון!!
זה שתי נקודות!!
תפרגני לה קצת ואל תתחילי להיות פיקמי
מעצבן... אבל תפרגני
שואל השאלה:
^^ כן! תודה
קודם כל
תודה על האיחולים הלבביים
דבר שני
את לא מעריכה כי עושה לך רע בלב לראות שחברה שלך קיבלה יותר ממך, אז אל תאמרי שאת חברה טובה
זאת מדינה חופשית ומותר לי להתבטא ככה, לא עברתי על אף אחד מחוקי האתר
יש אנשים שעובדים הרבה יותר קשה ממך לחתיכת לחם אז תרגיעי
מי ישמע
עבדת קשה והביאו לך ציון 8
זה אשכרה 98!!!!!
דבר אחרון, הורידו לך נקודות על טעות שאת עשית, את צריכה להשתפר וזה לא יעזור להאשים את חברה שלך או אותי

מאחל לך שתלמדי להעריך❤
אתם פשוט רעים בטירוף שלא יודעים מה זה לעבוד קשה ועוד לעזור לכולם תוך כדי ובסוף פשוט לקבל פחות ממי שלימדת אותו ולמי שעזרת לו זה חרא בטירוף ואתם האגואיסטים האמיתיים כל מי שיוצא עליה פשוט רעים
אנונימית
שתי נקודות, זה לא כל כך נורא.
ואני בטוחה שהחברה הזאת תזכור לך את זה לכל החיים!
שואל השאלה:
ווא ווא אנשים תרגעו, זה לא הציון זה האגו. מודה יש לי אגו תתמודדו. אבל לקחתם ממש קשה מה יש לכם
תגידי למורה לעגל לך ל100, במקומך הייתי מרכיש שזכיתי בארוויזיון, 98 לא קבלתי מלא זמן
את מבינה שיש אנשים שלא בוכים על ציון 45 ואת עצובה על 98?!
מי שאומר שאנחנו רעים ושהיא עבדה קשה סתמו
אני מסכימה עם מי שאמר/ה שיש אנשים שעובדים קשה בשביל חתיכת לחם
יאללה תתחילו להעריך!!
98 זה ציון טוב מאוד
ואת ממש לא חברה טובה
זה נקרא חמדנות
לרצות את מה שיש לאחר
אז לא קיבלת פעם אחת 100 אוי אוי אוי
בואי נבכה לאמא כי זה סוף העולם
ותחשבי זה לא כזה נורא כי בסוף שתייכן הצלחתן, ויש לך חברה טובה ואמיתי וזה הכי חשוב.
(אצלי איזה ילדה שאין לי קשר אליה העתיקה ממני את כל המבחן ועוד צחקה עלי)
חח תאמת אני מבינה אותך
גם יש לי חברה שמעתיקה ממני ב ה כ ל
וכל המבחנים היא מעתיקה מהטלפון
בסוף בתעודה היא קיבלה בכל המקצועות שהיא העתיקה ממני 100 ואני 95
ובכל מבחן אני עוזרת לה ומה שאני לא עוזרת היא עושה מהטלפון היא גם מקבלת ציון יותר גבוה ממני ואם היא לא מקבלת ציון טוב היא בוכה על זה
אבל אין מה לעשות, זה קצת מציק אבל היא עדיין החברה הכי טובה שלי ואני חולה עליה פשוט צריך לנער את התחושות עצבים הזאת לצד ולהמשיך בחיים זה יעבור
שואל השאלה:
אתה מבין שאין לי מה לעשות עם זה ?! אני עוזרת לכולם, לכל מי שצריך עזרה
אני מכינה את כל מי שרק רוצה למבחנים, אני נותנת לכולם להעתיק שיעורים
אני פאקינג עושה הכל כי באמת אכפת לי מהאנשים האלה, אני הכי רוצה בעולם שיצליחו
אבל פתאום זה מוזר שאת לימדת אותה שעות והיא שאלה שאלות וראינו סרטונים והדפסתי לה דפים אז כן וואלה באסה
מה הקשר להעריך? אלוהים ישמור.. היא לא באה ואמרה "אוף קיבלתי 98 ולא 100" היא אמרה "*החברה שעזרתי ולימדתי אותה* קיבלה 100 משמע ציון מושלם בעוד שאני *מי שהכי השקיעה ומי שעזרה בדרך לאחרים* פשוט קיבלה ציון יותר נמוך. זה לא כי אני לא שמחה בשבילה, אלא כי זה פשוט משפיל אותי." וזה פאקינג הגיוני פשוט תפסיקו להיות רעים
אנונימית
קודם כל
באמת שזה ממש יפה שאת עוזרת לכולם
אבל
אם מישהו שלימדת הצליח לקבל 100
את צריכה להיות גאה
כניראה שהיית מורה מעולה ותאמת העובדה שיש לך מצפון על כך שכואב לך על זה שהיא קיבלה יותר ממך זה מראה הרבה על עבודת המידות גם אם זה בלי כוונה לכך את יודעת שההרגשה שלך לא בסדר כל כך אולי מובנת אבל לא הכי בסדר כמו קינאה שהיא אנושית אבל לא בסדר.
תפרגני את מורה מעולה! את יודעת תחומר מעולה! אין לך סיבה להתבעס על 2 נק'.
חברה שלך הצליחה בזכות עצמה ובזכות העזרה שלך.
למה אתם יוצאים אליה?
היא לא כתבה שהיא לא מפרגת וכועסת על החברה.
היא פשוט אומרת שבפנים זה קצת צורב לה.
בסדר זה יעבור
אנונימית
קודם כל מהמם שאת מודעת לעצמך ואת רוצה להפסיק את הכאב שלך על הנושא הזה כי כן, זה לא מקדם אותך לשום מקום.
הייתי כמוך וזה פגע בי המון מבחינת תחרותיות, פרפקציוניזם והשוואה עם הסביבה.
יכול להיות שגם את חווה את זה, אולי לא אבל אם כן אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה - אל תהיי קשה עם עצמך.
קיבלת ציון מצוין! עבדת קשה וקיבלת תוצר שמשקף את העבודה הקשה שלך.
הציונים לא מגדירים לגמרי את הידע שלך ואת העבודה הקשה שאת עושה לאורך הלימודים.
הרי את מסכימה שאם ניגשת לאותו מבחן בבוקר או בערב אולי היית מקבלת ציון אחר? או שאם היית מקבל מבחן שונה עם שאלות אחרות יכול להיות שגם זה ישפיע על הציון שלך?
מה שאני מנסה להגיד זה שיש "רעשים" שמשפיעים על הציון והמספר הסופי הזה שהמורה כותבת לך בסוף על המבחן הוא לא מי שאת.
ובנוגע להשוואות, לכל אחד יש את הדרך שלך, יהיו אחרים שהדרך שלהם הרבה יותר איטית משלך ויהיו כאלה שהדרך שלהם מהירה יותר וגורמת לקנאה. בסוף, את חיה עם עצמך ומתמודדת עם האתגרים שלך והם עם שלהם. אין לנו במה להתעסק במה שקורה בשטח של אחרים. זה אמנם קשה להפסיק להשוות וזה מאוד נורמטיבי לעשות את זה אבל ברגע שזה משפיע ככה על מצב הרוח שלך יש פה סימן שאת מקשה עם עצמך. תני לעצמך קרדיט. עשית עבודה נהדרת ולמדת קשה וזה מה שמגדיר אותך. ההתמדה, ההשקעה והשאפתנות. לא ציון על נייר שעוד שבוע אי סמסטר יהפוך להיסטוריה ולאף אחד לא יהיה אכפת ממנו. התכונות שלך ממשיכות איתך לאורך הדרך ולא הציון.
^^לקחת ברצינות
נגה זאת את??
אנונימית
ברה
אנונימי
דאיס איס סו סאד כוסאי
חיים באמת קנאה זה לא ממש בריא
אני מבינה אותך, במקרה שלי זה קיצוני יותר כי קורה לי הרבה שאני מקבלת 65 וחברות שלי 90 והן בוכות על זה ואני מבינה את הרצון לעקוף אותה כל כך תאמיני לי. אבל את צריכה לקחת את זה בפרופורציות ולהבין ש98 ו100 זה בייסיקלי אותו דבר וזה לא ציון להתבאס ממנו
מבינה אותךך
אבל זה אומר שבאמת היית מורה טובה ותבקשי ממנה הלוואה על נקודה אחת וככה יהיה לכן אותי ציון
שואל השאלה:
אני יכולה להבין מה אתם אומרים, אבל זה לא הציון. אין לי כוח לחזור שוב על כל מה שאמרתי אבל אני יכולה להגיד שאם הייתי אתם גם אני הייתי מגיבה בצורה כזו.
אני אחשוב על מה שאמרתם, על רוב הדברים לפחות.
לילה טוב(; ותודה למי שכן עזר ❤
אני מבינה אותך באמת
אין לי כלכך מה להגיד כי אני יודעת שזה עדיין מרגיש מבאס אבל הכל טוב :-)
כנראה היית מורה טובה ממש
ואגב אנשים שיוצאים עליה שמרו את זה לעצמכם, יש אנשים ששואפים לשלמות וואלה זה מבאס שהיא לימדה את חברה שלה והחברה קיבלה יותר ממנה
לאנשים שמקבלים ציונים גבוהים בדרך כלל ממש רוצים לקבל את הכי טוב ולא מסתפקים בכמעט
מכירה את זה, ההרגשה השנואה עליי. במיוחד נתתי לה להעתיק ממני וקיבלה יותר ממני!!
אויש זה מבאס
לפחות זה אומר שאת ממש שולטת בחומר אם מישהי שלימדת קיבלה 100, ו98 זה לא מושלם אבל זה ממש ממש טוב
יש לך את זה
אמא גם אני קיבלתי ככה
קיבלתי 99 ואני תמיד מקבלת מאה בערבית
אני אסביר לכם אנשים- בערבית ממש קל להשיג מאה וכשמורידים לך נקודה או שתיים לא יעגלו וגם זה מבאס כי זה 99 (זה רק בערבית ככה אבל 99 זה תמיד מבאס, אני מעדיפה 98)
שואל השאלה:
23שגר
חד משמעית. שלא תבין לא נכון, אני מודעת לזה שמשהו באיך שאני מתנהלת הוא לא בסדר וזו בדיוק הבעיה כי אם הייתי חושבת שאני מושלמת ושאני בסדר אז לא הייתי מתייעצת פה עם אנשים.
ועובדה שיש פה אנשים שכן עברו וחוו את זה והבינו אותי, ממש ממש הבינו אותי אז חברים לא לחיות בסרט אני יודעת שאני לא בסדר אבל אף אחד לא מושלם
התלמיד התעלה על המורה
שואל השאלה:
יא
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אוי קיבלת 98!!! איזה עצוב! ממש כואב לי הלב!
חיים שלי 98 זה ציון מטורף וזה לא תחרות! את חייבת ללמוד לפרגן! וואלה אם כל כך קשה לך לפרגן, למה לימדת אותה למבחן? פשוט אל תעשי את זה. ונגיד היית מקבלת 70 והיא 95, זה עוד נורמלי, אוקיי מבינה. אבל יפהשלי כולה שתי נקודות כאילו תהיי חברה. תנסי לפחות לפרגן.
שואל השאלה:
לנסות לפחות? יפה שלי אם תקראי את מה שכתבתי עד עכשיו אז תביני שפרגנתי לה המון, אני שרופה עליה וגאה בה ברמות. היא אלופה של החיים, שוב אני ציינתי ואציין שוב הבעיה היא אך ורק בי
רק להגיד לך שתהיי גאה בעצמך- הצלחה שלה זו הצלחה שלך!!! את לימדת אותה ! בטח נפלת על טעות קטנה שלא שמת לב.. ככה זה קורה לכולם בערבית למשל אפשר לעתיק מילה לא נכונה בערבית ועל זה נופלת נקודה או פתאום לשכוח לכתוב שדה או משהו הכל טוב תהיי גאה בעצמך
אהבה שלי ידוע שערבית זה לא מקצוע קל, ו98 זה ציון טוב מעל ומעבר. פרפקציוניזם זה דבר נורא לדעתי. ולפי מה שהבנתי כל מבחן את מקבלת יותר ממנה, ופעם אחת לא, אז מה יקרה? יקרוס בעולם?! לא! אז תנסי טיפה לשחרר
שואל השאלה:
הלוואי וזה היה פשוט כמו שאת מתארת את זה, אבל יעבור לי אלו החיים ואני מטפלת בבעיה שלי לאט לאט אבל הדרך קשה
הייתה לי תקופה שקיבלתי בכיתה ט 82 שזה ציון שממש לא התגאתי בו כי כל כך אהבתי ערבית ומאז שאני במגמת ערבית הציונים שלי היו על 95 כי הבנתי שזה המקצוע שלי מספרת לך את זה כדי שלא תתבאסי, אנשים שאוהבים ערבית ופחות מרוצים מהציונים שלהם אז תדעי שעם כוח רצון והתמדה את תצליחי יותר מכולם!. לכן אל תתבאסי, תביני קודם על מה 2 הנק האלה שירדו לך.
אני גם הייתי שם. באמת! המלצה שלי תנסי למצוא תחומים שמעניינים אותך, ציור, קריאה, ריקוד, דברים כאלה, מבטיחה פחות תהיי לחוצה בלימודים, כי זה לא יהיה מרכז החיים שלך. לימודים זה לגמרי חשוב. אבל יש גבול
רוצה לפרגן עאלק
ברו בוכה מ98 בערבית
עכשיו כדי לעצבן: תקנאי אני קיבלתי 99
שואל השאלה:
באמת מפגרת בפעולה
את בן אדם טוב! רק בריאות
זה לא אומר כלום וושם דבר
אולי טעית באיזה אות אל תבכי על זה זה לא אומר כלום
האמת שאני ממש מבינה אותך...
כאילו זה שאומרים "את בטח בוכה על 99" וכל זה לאחרים נשמע ככ טיפשי אבל יש את כל הקטע של הלחץ והעובדה שמוציאים ציונים טובים וזה ידוע לכולם ואז להוציא ציון פחות טןב ממישהו אחר כל כך מוריד גם אם זה בנקודה.
אני חושבת שההרגשה שלך לגמרי נורמאלית אבל אם תלשבי על זה בדרך החיובית לפחות זה אומר שאת יודעת ללמד ולא רק להבין וזה תכונה מדהימה
מה יש לך
מה השאלה פה לא הבנתי ככ
אנונימי
בואי שנייה לפרטי דחוף צדיקה
באסה אבל אין מה לעדות
זה סהכ ציון וזה לא אומר כמה את חכמה וכמה את לא. תנסי לפרגן ולהבין ש98 זה ציון מעולה לא פחות, אז לא תמיד נקבל את מה שנרצה וזה בסדר. תראי בזה את הטוב
וזה יוצא לא מפרגן כי בכל זאת חברה שלך הצליחה ואין פה תחרות
הלוואי עליי לקבל 98
תקשיבי אני גם הייתי במגמת ערבית והייתי מקבלת מאיות ומלמדת את חברות שלי והיה פעם אחת שמישהי קיבלה יותר ממני וזה גם עשה לי אותה הרגשה אבל המשכתי להשקיע בשבילי ובציון הסופי קיבלתי 100 ויותר ממנה
וואי זה מעצבן זה כמו שחבר העתיק ממך את כל המבחן וקיבל ציון יותר גבוה
אומר שאת מורה מעולה
שמעי אני מבינה אותך אני גם שואפת תמיד למושלם וכשאני עוזרת לחברות ואז פעם אחת הן מקבלות יותר ממני אפילו בנקודה זה כזה צובט לי את הלב אבל שתדעי שאולי כרגע זה כואב אבל זה מבחן אחד וגם אם זה שתיים או שלוש תזכרי שיש סיבה שאת מוציאה 100 תמיד ואת חכמה ויודעת את החומר וגם כאלו שעושים שליפים במבחן יכולים לקבל יותר ממך אבל זה בסוף מתנקם והכי הכי כיף להשיג אפילו 60 ביושר מאשר 100 על גב של אחרים מבטיחה לך.