5 תשובות
כשאת בונה תוכנית אימונים המאמן יגיד לך מה לעשות ואיך לעשות
לגבי הביישנות, אין לך מה לדאוג, מי שמגיע למכון בסך הכל מגיע לעשות אימון בדיוק כמו שאת עושה וכל אחד מרוכז אך ורק בעצמו במכון, גם אני הייתי כמוך בהתחלה, מה שעזר לי זה לקחת מאמן שיעשה לי אימון אחד, שיראה לי איך עושים את כל התרגילים, כמה משקל וכולי.. ואז היה לי הרבה יותר קל בשאר הימים
אנונימי
תקשיבי אני ביישנית בטירוף ואני מתאמנת בבית, קניתי מזרן ומשקולת ופשוט לעשות אימונים בבית עם אפליקציה בתור התחלה
אחרי זה שתצברי ביטחון תוכלי להרשם לחדר כושר
אחרי זה שתצברי ביטחון תוכלי להרשם לחדר כושר
פשוט לכי למכון את יכולה ללכת בשעות הבוקר או צהריים כזה שיותר ריק. פשוט תראי סרטונים בטיקטוק של המלצות לתרגילים ולאט לאט תפתחי לעצמך שגרת אימונים טובה. כל דבר טוב לוקח זמן זה לא בא ברגע. ותבקשי מהמאמן במכון עזרה. ותזכרי שהאנשים במכון זה אנשים שם התחילו מאפס פעם. הם לא ישפטו אותך הם שם מאותה סיבה שלך אין לך מה לדאוג. ובכללי תנסי לנתק מה אנשים חושבים עלייך זה צא מעניין. ואם אכפת לך תעשי את זה בכל מקרה, תלכי לשם ותתביישי אבל זה שווה את זה. לאט לאט הפחד יעבור
את הולכת לחדר כושר נרשמת, קובעת בניית תוכנית אימונים עם מאמן ואז מתאמנת
באותו הנושא: