3 תשובות
אני עושה פניה באפליקציה וכותבת כאב לי הראש, או חולשה כללית
אם אתה לא מבקש יותר מידי ימים בהגזמה לרופאים לא אכפת בדרך כלל
אם אתה לא מבקש יותר מידי ימים בהגזמה לרופאים לא אכפת בדרך כלל
אנונימית
תנסה להעמיד םנים שאתה ממש חולה
שואל השאלה:
ככה זה עובד?
ככה זה עובד?
באותו הנושא: