16 תשובות
בתור תלמידה אני מתעבת אותם
חלק ממנה
לא יכולה לחשוב על הפעם האחרונה שהיא עשתה משהו טוב בשביל התלמידים
אחושילינג
אנונימית
אני יכול^
ממש לא. פשוט יש ילדים שלא מתחברים למשמעת וזה יתנקם בהם בעוד 15 שנים
יותר מידי
תלוי באיזה נושא ובאיזה/באיזו מורה
כן
מאוד
לא סביר שאני קמה בבוקר בשש וחצי כדי ללכת למקום שבו אני לומדת ממורים שלא רוצים ללמד ומנחיתים עלי טונות של עבודות ואני נשארת שם עד מאוחר ואז גם חוזרת הביתה ועושה שיעורי בית/עבודות/מבחנים
ואם קיבלתי פחות מ60 אני כישלון וזה הולך לי לבגרות
אה והבגרות
לשבת שלוש שעות ולהקיא חומר שחרשת על מבחן ארוך ומייגע בתוך כיתה עם שלושים תלמידים(כשיש תלמידים עם adhd וחרדת בחינות)
ואם נכשלים אז באסה אין לך עתיד
אין למי להתלונן ואין עם מי לדבר
פשוט אטימות ומערכת ישנה שמזמן כבר היו צריכים לעדכן
^קל לך לדבר אתה כיתה ז חכה שמערכת החינוך תהרוס גם לך את החיים יפדחן
אנונימית