5 תשובות
אני לא מאובחנת אבל יש אנשים שחושדים שאני על הרצף בגלל שעד גיל 20 לא יהיו לי חברים בכלל
אבל אני מקווה שזה רק פגם תקשורתי שנוצר מזה שלא למדתי כישורים חברתיים (בזמן שכולם רכשו בתיכון בחטיבה)
בכללי אני אשתף שאין לי חברים בכלל כבר שנים ,אני לא מצליחה פשוט להבין איך להתחבר לאנשים ,על מה לדבר עם אנשים ,חיי השגרה שלי משעממים ,אין לי על מה לדבר ,אחרי שלא דיברתי עם אנשים במשך שנים ,עכשיו בן אדם ירצה לדבר איתי ,אין לי מה להגיד לו פשוט אין ,הראש ריק.
גם אם אני אנסה לדבר עם מישהו אני אשאל שאלות בכוח כשלכולפ זה בא באופן טבעי
בחיי העבודה ,קשה לי לעבור ראיונות עבודה ,העבודה הראשונה שקיבלו אותי ישר הלכתי לשם וגם זה בעזרת כוח אדם ,לא ניגשתי לבד .
בכללי זהו אני לא מאובחנת . ולא רואה סיבה
אני מבינה רמזים חברתיים ,אני יכולה להרגיש מתי בן אדם משתעממם איתי ומתי לא ,יש לי טאקט ומודעות עצמית . אני מאמינה שפשוט סך הכל יש לי בעיה חברתית שאפשר לפתור
אבל אני מקווה שזה רק פגם תקשורתי שנוצר מזה שלא למדתי כישורים חברתיים (בזמן שכולם רכשו בתיכון בחטיבה)
בכללי אני אשתף שאין לי חברים בכלל כבר שנים ,אני לא מצליחה פשוט להבין איך להתחבר לאנשים ,על מה לדבר עם אנשים ,חיי השגרה שלי משעממים ,אין לי על מה לדבר ,אחרי שלא דיברתי עם אנשים במשך שנים ,עכשיו בן אדם ירצה לדבר איתי ,אין לי מה להגיד לו פשוט אין ,הראש ריק.
גם אם אני אנסה לדבר עם מישהו אני אשאל שאלות בכוח כשלכולפ זה בא באופן טבעי
בחיי העבודה ,קשה לי לעבור ראיונות עבודה ,העבודה הראשונה שקיבלו אותי ישר הלכתי לשם וגם זה בעזרת כוח אדם ,לא ניגשתי לבד .
בכללי זהו אני לא מאובחנת . ולא רואה סיבה
אני מבינה רמזים חברתיים ,אני יכולה להרגיש מתי בן אדם משתעממם איתי ומתי לא ,יש לי טאקט ומודעות עצמית . אני מאמינה שפשוט סך הכל יש לי בעיה חברתית שאפשר לפתור
אנונימית
שואל השאלה:
לשלוח לך הודעה בפרטי?
לשלוח לך הודעה בפרטי?
אנונימית
אין לי חברים כי ממש קשה לי להתחבר עם אנשים וזה מקשה עליי
קשה לי עם ריחות חזקים ורעשים חזקים
אני מרגישה שיש דברים שאני חייבת לעשות כל יום ואם לא אז אני לא בסדר ואני שונאת את עצמי
לא עולה לי עוד משהו
קשה לי עם ריחות חזקים ורעשים חזקים
אני מרגישה שיש דברים שאני חייבת לעשות כל יום ואם לא אז אני לא בסדר ואני שונאת את עצמי
לא עולה לי עוד משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אתה מוזמן להתייעץ איתי
אתה מוזמן להתייעץ איתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מזדהה איתך, גם לי יש את המודעות העצמית הזאת אבל מרגישה שלא יודעת להתחבר לאנשים ואיך לדבר עם אנשים. ולא מזמן אובחנתי עם אוטיזם. אז לא יודעת אם לך יש אוטיזם כי צריך לבדוק גם עוד היבטים חוץ ממה שתיארת. אבל לדעתי כדאי לך לבדוק מה אפשר לעשות כדי להתגבר על הקושי שיש לך. אולי זה חרדה חברתית, כדאי לבדוק ולהיעזר באנשים בשביל לפתור את זה. אנשים עם אוטיזם לא בהכרח לא מבינים קודים חברתיים, יש כל מיני רמות של תפקוד בזה. אבל אם אצלך חוסר ההבנה איך לדבר עם אחרים זה רק מהשנים האחרונות ולא היה גם בילדות, אז זה כנראה לא אוטיזם
אני מזדהה איתך, גם לי יש את המודעות העצמית הזאת אבל מרגישה שלא יודעת להתחבר לאנשים ואיך לדבר עם אנשים. ולא מזמן אובחנתי עם אוטיזם. אז לא יודעת אם לך יש אוטיזם כי צריך לבדוק גם עוד היבטים חוץ ממה שתיארת. אבל לדעתי כדאי לך לבדוק מה אפשר לעשות כדי להתגבר על הקושי שיש לך. אולי זה חרדה חברתית, כדאי לבדוק ולהיעזר באנשים בשביל לפתור את זה. אנשים עם אוטיזם לא בהכרח לא מבינים קודים חברתיים, יש כל מיני רמות של תפקוד בזה. אבל אם אצלך חוסר ההבנה איך לדבר עם אחרים זה רק מהשנים האחרונות ולא היה גם בילדות, אז זה כנראה לא אוטיזם
אנונימית
באותו הנושא: