12 תשובות
כן תתקשרי
תשלחי הודעה אבל אני ממליצה לך שלא
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
נפרדתם ברע וזה שאת אוהבת אותו לא אומר עליו כלום הוא יצחק על זה עם חברים שלו
אל תתמכרי לרעל
תכתבי לו בהודעות מזל טוב
תכתבי לו בהודעות מזל טוב
את יוצאת מזה פאתטית אם את מתקשרת שלא תעזי לחשוב על זה אפילו
לא
ממש לא להתקשר אפילו הודעה לא הייתי שולחת האמת
אלל
לא
תגידי
באותו הנושא: