7 תשובות
כן זה יעשה לו טוב על הלב :)
תכתבי לו
תרשמי לו לילה טוב בהודעה ואז תשאלי אם הוא הולך לישון ואם הוא אומר שלא תגידי לו להתקשר
שואל השאלה:
כאילו דיברנו מלא בשיחה היום אז זה לא יהיה מביך או משהו
זה לא ,
אתם בקטע הכל טוב
ובהצלחה לכם יפתי
שואל השאלה:
תודהה