6 תשובות
זה די מוזר
שזה די מוזר אבל בסדר גמור
אני יכולה להבין אותך באיזושהי נקודה
תתעלמי תשימי פס וכל עוד טוב לכן בקשר הזה אז למה לא
תתעלמי תשימי פס וכל עוד טוב לכן בקשר הזה אז למה לא
מוזר
אבל גם לי יש קשר כזה
אז לי זה הגיוני לגמרי
אבל גם לי יש קשר כזה
אז לי זה הגיוני לגמרי
שום מוזר ושום נעליים, אם הקשר שלכם טוב ומעצים אותך שיקפצו. את לא צריכה אישור מאחרים לחברים שלך, כל עוד הם מועילים לך וממלאים את החיים שלך בטוב
זה לא מוזר יש אנשים שמתחברים לאנשים יותר גדולים מהם וזה בסדר
באותו הנושא: