התחברות
הרשמה
איך לדעת אם כדאי לי להשתמש בטבלה או בעץ בהסתברות?
21 בינואר 2024, 20:11
הסתברות
בגרות
5 יחידות
כיתה י"א
מתמטיקה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
(הסתברות) אני חושבת שמדובר בטבלה ואני לא מצליחה...אשמח ממש אם מישהו יעזור לי לפחות בהתחלה!!!
בהסתברות תמיד אפשר להשתמש גם בעץ וגם בטבלה? או שיש מקרים שאין לי ברירה וזה תלוי בשאלה?
זה הגיוני שיהיה לי בהסתברות טבלה שלוש על שלוש?
מתי להשתמש בהסתברות הדיאגרמת עץ ומתי בטבלה? מתי עדיף את זה ומתי את זה? 5 יחל.
איך יודעים במה להשתמש בהסתברות (טבלה או עץ..)?
חייבת עזרה בהסתברות בטבלה..
בהסתברות אפשר לעשות במקום טבלה עץ או שחייב טבלה?
בשאלות בהסתברות איך מזהים מתי זה טבלה ומתי זה דיאגרמת עץ?
מתי בהסתברות משתמשים בטבלה ומתי בעץ?
מתי להשתמש בנוסחת בייס ומתי בהסתברות מותנית רגילה??
איך ניתן לדעת מתי מדובר בהסתברות מותנית ומתי מדבר בהסתברות רגילה, ומתי מדובר בהסתברות שצריך לעשות טבלה או דיאגרמת עץ,