4 תשובות
בטבלה אפשר בתכלס כל הזמן. מה שיותר נוח, פשוט בעץ רק אם זה תלוי בשני.
לדעתי טבלה זה טוב ברציף.
אנונימית
תלוי בשאלה, לא יודעת כל כל איך להסביר את זה. אבל דברים שהם בתלות "קבועה" נקרא לזה - טבלה. ושאלות שהן בתלות בשלב הקודם אז עץ (ואפשר גם ברנולי)
כמו שכתבו לפניי, כדאי להשתמש בעץ אם יש מספר שלבים, במיוחד אם כל שלב תלוי ברעהו.
בטבלה כדאי להשתמש אם יש הרבה מקרים (למשל במקרה של קוביה), ואז נוח לסכם אותם בטבלה מסודרת.