29 תשובות
מה. למה את רוצה לנשור קודם כל? את יכולה לעבוד תוך כדי - למשל לקבל לקוחה פעם ביום
כי למה שתנשרי מהבית ספר בשביל ללמוד ציפורניים זה לא סותר אחד את השני
שואל השאלה:
כי לא טוב לי בבית ספר ואני רוצה יותר מלקחוה אחת ביום
אנונימית
שואל השאלה:
^^היא הסכימה בהתחלה ואחרי שראיתי לה מה עשיתי היא אמרה שהיא מחזירה אותי לבית ספר
אנונימית
תקשיבי תני צאנס לבית ספר זה יתן לך הרבה הזדמנויות בחיים
תעשי 2 לקוחות זה לא סותר
לנשור מבית הספר זאת החלטה ממש גרועה שאת תתחרטי עליה ברמות בהמשך החיים. לעשות לק זה נחמד בתור תחביב ולהרוויח כסף בצד, אבל ממש ממש כדאי לך להיות בלימודים. אל תתבאסי על אמא שלך, היא רוצה את מה שהכי טוב בשבילך
שואל השאלה:
אולי היא לא אהבה תא מה שעשיתי ?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אתן לא מבינות
היא אמרה לי שאני חוזרת לבית ספר רק אחרי שראיתי לה מה למדתי
מההתחלה היא הסכימה לי לנשור
אנונימית
לפני כמה ימים סיימת את הקורס, את כבר עושה ציפורניים טוב? לדעתי אם במשך תקופה תהיה לך לקוחה אחת ביום יש יותר סיכוי שמא שלך תרשה לך לפרוש, באיזה כיתה את?
שואל השאלה:
להראות לכן את מה שעשיתי?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ י
אנונימית
כן צלמי בimgbb
אבל תקשיבי את חייבת לשקול החלטות כאלה. זה יפגע בך בעתיד. אל תנשרי!!!
שואל השאלה:
טוב תודהה
אני מעלה תמונה
אנונימית
שואל השאלה:
https://ibb.co/ntn488l

הנה
לדעתי היא פשוט לא אהבה
אנונימית
תחזרי לבית ספר
דחוף^
שואל השאלה:
מה
אבל אבל אני ממש אהבתי
מה לדעתך לא יפה?
אנונימית
אני מתה
אני מבינה את אמא שלך
את חושבת שזה יפה? בלי להעליב
שואל השאלה:
כן לדעתי יצא ממש נחמד
כאילו הקדומים יצאו לי פחות יפה רוצה לראות?
אנונימית
כן שלחי
יפה שאת מנסה אבל את אפילו לא קרובה ללהיות מקצועית אל תזרקי את הלימודים שלך בשביל הדבר הזה
שואל השאלה:
https://ibb.co/rtxcn6k

את זה עשיתי לחברה שלי בניתי לה עם אקריל
לא לקחתי כסף כמובן כי אני ממש חדשה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אה..אוף:(
אנונימית
זה ספאם בדוק
שואל השאלה:
מה??
מה זה ספאם?
אנונימית
שואל השאלה:
פתחתי את המשתמש לפני שעתיים
אנונימית
פיפי התמונה מפינטרסט
שואל השאלה:
מה?
לא
אנונימית
אני מתה ממנה^ אחלה ספאם