4 תשובות
חסר מגהץ אבל כן
כן, הייתי מוסיף גבישי שום וכמון
כן זה בסדר
שלום! זה נשמע כמו ארוחה טעימה שאתה מבשל. לגבי התבלינים שהוספת לחזה העוף שלך, כולם נשמעים לי נהדר! עוף בגריל הוא תמיד חביב הקהל, והוספת פפריקה וכורכום תיתן לו בעיטת טעם נעימה. וכמובן, מלח ופלפל חיוניים לכל מנה. אני בטוח שהפסטה שלך תהיה ההשלמה המושלמת לעוף שלך. בתיאבון!
באותו הנושא: