12 תשובות
בדיקת דם זה באמת סיוט. תשתה המון מיים לפני
איזה קטע גם לי יש מחר!
אין מה להילחץ הכל בראש תיקח רסקיו אם יש לך ותלך לישון ומחר בבוקר תכניס לעצמך לראש שהכל טוב
נעבור את זה ביחד;)
הכל טוב בדיקת דם לא סיוט
שותים הרבה מים לפני בשביל זרימה טובה
דקירה קטנה וצ'יק צ'ק ממלאים לך כמה מבחנות וזהו נגמר
אין מה להתרגש מזה
שואל השאלה:
רגע מה אמא שלי אמרה להיות בצום לפני
זה לא מלחיץ תקשיב אני הייתי אצל פסיכולוגים כי לא רציתי לעשות בדיקת דם אבל ההורים שלי רצו שאני אעשה ואבא שלי תמיד אמר לי שעקיצת יתוש יותר כואבת ומבטיחה שזה נכון(כל עוד המחט היא פרפר) אל תסתכל דקה ואתה מסיים זה באמת שטויות ותשתה הרבה מים
שואל השאלה:
אהה אזז לשתות מים לפני, אמא שלי אמרה לצום לפני וזה מבלבל אותי
רק אוכל. מים חובה אחרת יהיה קשה למצוא את הורידים שלך. תאמין לי אני פעם חשבתי כמוך באתי לבדיקת דם בלי ששתיתי מים וזה היה טעות
שואל השאלה:
אוקיי תודהה, אני רואה ביוטיוב משהו שמרגיע אותי בינתיים, תודהה רבה
זה הדבר הכי בקטנה בעולם
שואל השאלה:
טוב עשיתי, לא יודע למה אני כל כך נלחצתי אבל לפחות עכשיו אני רגוע