3 תשובות
הם אחלה
תלוי, האלה שלמדו שהלכו להייטק או פתחו עסקים נהנים ומרווחים כל חודש עשרות אלפים
אני לא למדתי וכיום אני מנקה מרוויח 5,500 שח בחודש, בקושי מצליח לסגור תחודש
מתגעגע לתיכון
אני לא למדתי וכיום אני מנקה מרוויח 5,500 שח בחודש, בקושי מצליח לסגור תחודש
מתגעגע לתיכון
אנונימי
הרבה יותר קשים.
באותו הנושא: