17 תשובות
אני מקווה שכן
לדעתי כן אני מחכה לאחרי תיכון..
חחח לא ממש לא
זאת שאלה מאוד כללית
אין הרגשה אחת שמרגישים כל התיכון ואין הרגשה אחת שמרגישים כל אחרי התיכון
יש בחיים תקופות קשות ותקופות טובות
לא בהכרח
האמת שאני תכף מסיימת יב
אני מתה לסיים אבל יוגעת שאחרי שאסיים ואגיע לצבא כל כך ארצה לחזור לתיכון ולהכל וכל מב שקשור .. תחשוב ש12 שנים הייתי באותה מסגרת ואותה שגרה אז פתאום אחרי 12 שנים שביליתי שם את כל הילדות שלי לטוב ולרע זה נגמר, זה פתאום משנה לך את החיים ברמה היום יומית והנפשית
אז יכול להיות שהחיים יותר טובים כי סיימתי ואני אגשים את עתמי ואכיר גם חברים אחרים, אני אגדל ואתפתח ואעבור סיטואציות אחרות בחיים ובעזרת ה אהיה אמא ואתחתן ואקין משפחה, גבל גם מצד שני הם לא יהיו יןתר מדי טובים כי פתאום אני אתקל בעוד יותר סיטואציות קשות ונפילות וירידות ולא יהיה את מי שיעזור לי כביכול ויהיה סביבי ברמה היום יומית כמן שהייתי רגילה בבית ספר והחברים משם לא יהיו אותו דבר כי כל אחד פונה לדרך אחרת בחיים.. אד הכל כל כך צפחיד ואת האמת אם כמה שאני מתה לסיים, אני כל כך לא
זה לא שלא יהיו לי חיים טובים אחרי התיכון, יהיו ואפילו יןתר, גבל זה יהיב הרבה יותר קשוח ומאתגר כי פתאןם צריך להיות עצמאיים ולעשות הכל לבד (עזוב שיש משפחה אבל הסנת) אז זה ממש מפחיד אותי אז קשה לי לחשוב על זה אבל יהיה ססדר בסוך את הכל עוברים (;
לא. ממש לא.
החיים ה"טובים" מגיעים כשיש לך משפחה ואתה מסודר, בית, רכב, אישה/בעל, אז אפשר להגיע לשלווה פנימית אמיתית.

ואחרי תיכון יש את צה"ל, ככה שזה הרבה יותר גרוע מתיכון.
לא
לא בהכרח
אתה בייסקלי שואל מה יותר טוב צבא או תיכון
זה תלוי לא לכולם
אני נהנתי אחרי התיכון.