39 תשובות
שואל השאלה:
מה כושר בלשחק בכדור מזורגג, זה בולשיט
אנונימי
כדי שלא תהפוך לגברת שווארמה
יש כאלה שעושים אצלהם משהו^^
לא יודעת וזה הזוי שצריך עובר בשביל תעודת בגרות
מה זה משנה עוד 2 יחידות בשביל הקקה הזה לי אין בעיה
שואל השאלה:
זה נטו עוד שיעור מאומטם ולא חשוב, יש לי רפואית מטבוליזם מאוד מהיר אז אני לא משמין, וגם אני עושה כבר ספורט כמו כפיפות בטן פלאנקים ומשקולות וגם שחייה בקיץ אז אני לא מבין למה אני צריך את זה
אנונימי
כדאי לזוז ולא לשבת כל היום
שואל השאלה:
אז שישימו משהו אחר וגם המורה הקקה הזה לא סובל אותי
אנונימי
אין לי שמץ רוב שיעורי ספורט אני פשוט עם איירפודס וחברות לא עושים כלום ועדיף כבר לעשות לבד בחדכ או בבית
שאלה טובה
אני תמיד ממציאה תירוצים ללמה לא להשתתף וזה באמת ככ מיותר, לא עושים כלום גם ככה
בחיי שזה מקצוע כל כך מיותר
כי חייב לפי החוק
כדי להרוג אותי
היה לי טקסט על זה בשיעור לשון
זה בשביל לפתח כל מיני דברים
ככה זה חוק של משרד החינוך כל ילד צריך פעילות גופנית לפחות פעמים בשבוע
אני אף פעם לא משתתפת בשיעורי ספורט בבית ספר כי זה שטויות ולא עושים כלום.
אבל ספורט בכללי זה חשוב בשביל לשמור על כושר ועל הבריאות אז יוצא שלפעמים אני עושה בבית
בולשיט לא עושים שפ כלום
תקשיב, במיוחד בתיכון ספורט זה חשוב גם אם אתה מתאמן בבית: אתה יושב 8 שעות בבית ספר, זה לא בריא, ולפעמים גם אם זה איזושהי פעילות קלה צריך קצת לעשות הפסקה משיבה או מחשיבה וטיפה להשתחרר.
זה טוב שאתה עושה בבית, אבל בכללי אף פעם לא רע לעשות ספורט.
בנוסף, זה שיעור די מגבש.
זה טוב שאתה עושה בבית, אבל אף פעם לא יזיק לעשות ספורט*
ספורט בבית ספר כלכך מיותר כיאלו זה מביך וזה לבאמת כושר
שיעורי ספורט בבית ספר זה ממש מיותר
לשחק מלך השבויים לא יעזור לי בחיים
כדי שנהיה בכושר
בשביל לבזבז לך את הזמן
הכוונה לשיעורי ספורט בבית ספר כמובן, ספורט בכללי מאוד חשוב פשוט בבית ספר עושים כלום
לא צריך. זה סתם מטומטם.
אבל אני מסכימה עם מי שכתב שאתה 8 שעות יושב בבית ספר וזה חשוב שיהיה משהו שקצת יזיז אותך או ייתן לך איוורור בין לבין (גם אם אתה עושה ספורט לבד. זה לא קשור)
פשוט האיוורור הזה לא צריך להיות פ**ינג שיט של לרדוף אחרי כדור ולהשפיל את עצמך כשאתה היחיד שלא יודע לזרוק תוך חמש דקות כל הכיתה מבינה שאת התלמידה הבטטה הזאת (אני? מה? מה פתאום)
קיצר אני חושבת שאפשר לעשות דברים יותר שפויים כמו הליכות בחוץ, קצת מתיחות
לא יודעת מה איתכם אבל אצלי המורה מלמדת די טוב.
אתם אומרים שלא מלמדים אתכם: יש מצב המורה לא מלמד טוב, ובגלל זה אתם לא עושים כלום בשיעור
זה טוב שיש שיעורי ספורט בבית ספר ככה זזים קצת וגם יש שיעורים שהם לא רק לימודים משהו יותר חוויתי
אנונימית
"כי- כי- השמנת יתר ו- ו- כושר.."
מי מספר לכםם
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה בחמות חחח
אנונימי
בשביל שאם יכריחו אותך לעשן או אם ירצו שתעשה סמים או אם ירצו להרביץ לך תוכל לברוח
פעם היה לי בבית ספר הרצאה על סמים ועל זה ששיעור ספורט זה השיעור הכי חשוב בגלל שככה אתה יודע לרוץ ולברוח
שיעור מיותר כמו הרבה מהשיעורים, במקום ללמד השכלה גבוהה הם נותנים לרוץ.
כדי להבריז מהם תותים לך שיעור חופשאו שבגלל שרוצים להכשיל אותך סתם
בשביל הפדלעות מבינינו שלא עושים ספורט לבד
כמוני למשל:)
סתם זה לא באמת חשוב פשוט רוצים שניהיה בכושר
מסכימה ומחזקת
בדיוק מאותה סיבה שאני צריכה את נעלי הבית של בארט סימפסון שאני אף פעם לא לובשת, לא צריך
וואלה שיעור חסר תועלת אני גם ככה מתאמן בחדכ וזה שיש לנו שיעור פעמיים בשבוע ותמיד מתבטל לא הופך אותנו ל"בריאים" מורה חופר
זה כיף תלוי מה אתם עושים נגיד אצלי זה או שבויים או מחניים או פשוט כל מה שרוצים בתנאי שכאילו זזים וזה וזה השיעור הכי כיף שאפשר אני כ"כ אוהבת ספורט אני מרגישה סופסוף שאני זזה פתאום אני צוחקת נהנתה מנסה את הכי טוב צוחקת שלא יוצא כמו שצריך רצה קופצת כמו שהייתי ילדה קטנה כמו בתקופות הכי טובות שלי הכי שמחות כמו פעם. הבנת למה צריך שיעורי ספורט עכשיו?
אנונימית
משתמש הקודם נחסם- מסכימה. 2 שיעורים בשבוע לא עוזר בכלל! צריך כל יום, ואשכרה לעשות משהו. למזלי, יש לי מורה טובה, שלא משחקים שם אלא אשכרה מתאמנים